ponygirls

Alla inlägg den 23 februari 2011

Hejsan...

Idag så har har hästarna fått "manikyr"!! Hovslagan kom till oss vid ca 11.30 och började med Ludde. Efter halva hästen var klar så kom mamma och bytte av mig    Skulle åka iväg efter så behövde gå in och byta om! När jag kom hem så låg mamma i soffan åh frös + att hon var JÄTTE TRÖTT!!

Alla hästarna var klara vid 14.30 sa mamma!

3 hästar har vi och det tog 3 timmar! Herregud allså!!!!!!!!

Det var vist Sune som krabbade. Han ville inte så stila och hölde på att slänga med huvudet hela tiden! PUST... Hoppas han är på bra humör imon!


Mamma och jag har pratat om att vara med i ett projekt som kallas "Titt ut"....

Dålig på att förklara så ni kan läsa mer om det på http://www3.idrottonline.se/BraasPonnyoRK-Ridsport


Det kommer att va tränningar för Sune och mig 3 gånger i veckan ibland! PUST....

Men som mamma sa "Om du vill sattsa på ridningen åh ut och tävla nu till våren/hösten, så är det här världens chans"


 


// Matilda




       


Har haft väldigt ont i huvudt i dag och red df inte:(

Men jag var i stallet och gosade lite med min älskade Blackis<3

han var jätte kel sjuk.Stog helt stilla så la han mulen på mitt huvud och började leka med mössan.Sen kröp han ner med mulen i nacken och stog där<3

och sen kramade han mig haha:)

Han la huvudet på axlen och bara stog där<3

Finns inte ord för hur mkt jag älskar den hästen<3



Igår närjag skrev texten om mig skrev jag att jag hade haft en b-ponny som var halt på 3 ben här är en bild på henne<3

   lite skitig haha<3


/jennifer

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards